כתיבה לאתרי E-Commerce

חנות וירטואלית מהוות מנוע צמיחה לעסקים, ולכן דווקא כאן נדרשת עבודת תוכן יסודית, שמצליחה להגיש את כל המידע הרלוונטי, ומסייעת ללקוח הקצה לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

התוכן בחנות הווירטואלית מגלם שתי תועלות מרכזיות
התועלת הראשונה- הוא מחליף את נציג השירות והמכירות שלכם, הלכה למעשה, "בשטח", ותפקידו להעניק לקהל הגולשים והמתעניינים בכם את כל המידע, הדרוש להם על מנת לקבל החלטה לרכוש, דווקא מכם.

התועלת השנייה- הוא נועד לעודד לפעולה, מחשבה ולהעניק השראה, בדומה לתהליך מכירה בחנות בגדים, בו מוצעת ללקוחה חולצה, ולצדה חצאית תואמת.
התוכן נועד להשלים את תהליכי המכירה שלכם ולתת ללקוח את תחושת הביטחון,

תוכן, שתומך בתהליכי המכירה שלכם

כאשר אני מתייחסת לכתיבת תוכן לחנויות סחר באינטרנט, אני מסתכלת בעיניים של הלקוח הסופי, שכן הוא אינו מכיר אתכם, יש ביכולתו להסתמך רק על המוניטין, שמוצג לו באתר, ותפקידו לדלות כמה שיותר מידע על מנת לוודא, שמדובר באתר "אמיתי", "שעומד מאחוריו מישהו", וכזה שיכול להעניק לו שירות מקיף ומשלים.

הבעיה הזאת הופכת אקוטית יותר, כאשר רוכשים מוצרים באינטרנט, שדורשים הדרכה, ואפילו ברמה הבסיסית ביותר, כמו מידות, התאמה אישית, רכישה של מוצרים/ חלקים משלימים וזמינות במלאי.

במקרה אחר, הקונה הסופי, אף לא יודע, אילו שאלות עליו לשאול, ואינו יכול להצביע על "פער" או "מחסור", שיתגלה בהמשך.
תחושת התסכול הזאת מלווה קונים רבים, שפשוט חוששים לרכוש באינטרנט, בדיוק מהסיבות הללו.

אתר סחר, E- Commerce’s, או חנות וירטואלית איכותיים, יצליחו לגשר על פערי הידע הללו ולתת למתעניין בכם, תחושה של ביטחון מלא, אשר תסייע לו לשוב אליכם, ליצור עמכם קשר, ואף לרכוש מכם.

תפקידו המרכזי של אתר המכירות שלכם הוא לתת שירות.

האתר שלכם, הוא המקום הנכון לרשום אודות המוצר, השימושים השונים שלו, לציין פרטים טכניים לצד פרטיים ערכיים, להציג כמה שיותר תמונות לגביו (בדגש על סטיילינג, שמעודד מאוד מכירה) להציג מספר אופציות רכישה, ולספר אודות הפריטים או השירותים הנלווים שלכם, שישלימו את חווית הקניה.

תפקידו השני: להדגיש את התועלות, שמשפרות את החיים 

כאשר אני כותבת לאתרי E- Commerce אני אוהבת לספר ללקוחות על התועלות הקטנות, שמעלות את החיוך, בין אם מדובר במשלוח חינם, או בין אם מדובר על הנחת כמות ועוד.

אני מדמה עצמי לנציגת שירות, ומעלה בעיני רוחי את כל השאלות הרלוונטיות לתהליך הרכישה- והכי חשוב, אני דואגת, שהמידע הזה יופיע במקום ובעיתוי הנכון.

לפרטים נוספים על כתיבת תוכן לאתרי סחר וחנויות וירטואליות, צרו עמי קשר דרך האתר, הילה צור שינזי, פלפל-לה- שירותי תוכן לעסקים, 0509260882, hillaschi@gmail.com

דילוג לתוכן