כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

בעידן הדיגיטלי, אתר הבית שלכם הוא "הפנים של העסק" דרכו לקוחותיכם נחשפים לראשונה לעשייה שלכם ולכל מה שיש לכם להציע.

 

התוכן באתר הבית ממלא מספר פונקציות מרכזיות:
פונקציה ראשונה – ליידע
מי אתם, מה אתם עושים, מה מייחד אתכם, אילו יתרונות אתם מציעים, ומה הפתרונות שלכם.

פונקציה שניה- לשווק

העסק שלכם נולד מתוך יוזמה, רעיון, תקווה, שתחום העשייה שלכם יביא לשיפור ממשי בחיים של כל מי שיבחר בשירותים ובמוצרים שלכם.
בין אם אתם מטפלים, מאמנים, אנשי חינוך או יועצים, ובין אם אתם עוסקים בשיווק והפצה של סחורות- הרעיון שלכם נועד לתרום, לשפר ולהוסיף תועלות לחיים של אחרים. אתר הבית הוא בדיוק המקום להפיץ את הבשורה.  
פונקציה שלישית- תמיכה בתהליכי מכירה

אתרים רבים מתפקדים כ"חנות וירטואלית" עם קטלוג מובנה, מחירונים, מבצעים, קופונים והנחות. בשונה מחנות פיזית, בה הלקוח הסופי פוגש בכם או בנציג המכירות מטעמכם, בחנות הווירטואלית, הנציג הזה הופך להיות התוכן, שתיצקו לאתר, החל מפרטים טכניים על המוצרים/ שירותים שלכם, וכלה בהמלצות לשימושים שונים ורעיונות, שישפרו את איכות החיים של הלקוחות שלכם.

 

מה כוללת כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט?

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט כוללת שלושה שלבים: אפיון, תכנון וביצוע.
אפיון- הבנת תחום העשייה שלכם, הזירה העסקית בה אתם פועלים, המתחרים הישירים והעקיפים שלכם, המטרות שלכם וקהל היעד, הקלאסי מול הפוטנציאלי.

תכנון- בניית הקו הכללי של האתר, אילו נושאים יעלו בו, על מה יש לשים דגש, אילו מוצרים/ שירותים יוצגו בו, כיצד והיכן עד ליצירת מבנה כללי, שישמש לבנייתו, הלכה למעשה.

ביצוע- הביצוע הוא תוצר ישיר של שלבי האפיון והתכנון, כתיבת התוכן לאתר שלכם תביא את "הטון", שידבר אל הלקוחות שלכם, תדבר בשפה שלהם, תעניק להם את המידע הרלוונטי, שייסע להם לבצע החלטה, תנעים את זמנם, ותקרב אותם אל המותג שלכם.

 

כמה זמן אורך תהליך של כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט?

תהליך כתיבת תוכן אורך בין שבוע לשבועיים משלב הפגישה הראשונית בינינו ועד הגשת התוצרים, וביצוע תיקונים והתאמות.

 

מה בסיס התוכן שירכיב את האתר שלכם?
בדרך כלל, מקובל לכתוב מספר דפים מרכזיים על מנת להתניע את האתר ולהוסיף לאחר מכן מאמרים מקצועיים, שיוכלו לסייע לכם בקידום אורגני וממומן במנועי החיפוש:
הבסיס כולל: דף אודות, דף שירותים, תיאורי מוצר/ שירות, בלוג המכיל 3-4 מאמרים, דף יצירת קשר.
מומלץ להוסיף באתר קישורים לרשתות החברתיות- אם קיימות, על מנת לחשוף את הלקוחות לעשייה הנוספת שלכם.

מעבר לכך, לכל בעל עסק של ייחודיות משלו, שאותה ניתן לאתר במהלך פגישת האפיון.

לפרטים נוספים על תהליכי אפיון כתיבת תוכן לאתרים, צרו קשר דרך האתר, בנייד: 0509260882 או דרך כתובת המייל : hillaschi@gmail.com  
הילה צור שינזי- פלפל-לה שירותי תוכן לעסקים

דילוג לתוכן