כותבת בסטייל- כתיבת תוכן לסטייליסטיות ולמובילות דעה בתחומי הלייף סטייל

יופי אמיתי מתחיל מבפנים, אבל לא יזיק לו קצת "Boost" מבחוץ! המשיכה ליופי היא טבעית, כולנו עוסקים בו, גם הרוחניות מביננו, זהו צורך בסיסי, אם לא הישרדותי, ובאמצעות אימוץ סגנון חיים מאוזן, אנו זוכות לרווחה ואיכות חיים.
בארץ פועלות מאות בלוגריות, שמקדמות סגנון חיים, נהנות משיתופי פעולה עם מותגים מובילים, ובונות את השם שלהן כמובילות דעה בתחום.
חלקן ממקדות את עיקר החשיפה שלהן לרשתות החברתיות, וחלקן הקטן יחסית מתחזק בלוג, שהוא מעין מגזין. בחו"ל התופעה רווחת אף יותר, בלוגריות בתחום הלייף סטייל הופכות להיות מובילות דעה בזכות תוכן מעניין, וזוכות לעסוק מדי יום בתחום האהוב כל כך, יופי ואסתטיקה.
אילו נישות קיימות בתחום הבלוגינג העולמי? ואיך למלא את הבלוג בתוכן איכותי, שיוסיף ערך, ימשוך קהל עוקבים ויהפוך אותך למובילת דעה בתחומך?

נישת הבלוגינג העולמית

בדומה לחו"ל גם בארץ, הדרך האפקטיבית ביותר להתייחס לתחום כה עשיר היא באמצעות מיקוד.
בחירת הנישה מאפשרת לכם לכתוב את כל התוכן מהזווית הספציפית, שמדברת אתכן.
הנישות הרווחת בשוק עוסקות בנושאים הקשורים להעצמה נשית, אימהות, הורות, חיים מינימליסטיים, חיים בעיר הגדולה, ניהול קריירה, אופנה טבעונית ועוד.

מהו קו העיצוב המנחה בבלוגים, הפונים לנשים בחו"ל?

קו העיצוב המנחה של האתר נשאר נקי ומינימליסטי, בדרך כלל על רקע לבן, פונט אלגנטי, ותפריט מעבר בין נושאים, כך שיהיה קל להתמצא בין שפי הנושאים בבלוג.

אלו שירותים מציעות בלוגריות?

תחזוקה של בלוג דורשת השקעה לטווח ארוך, ולכן רבות מהבלוגריות העוסקות בתחום הסטיילינג מציעות שירותי ייעוץ סטיילינג באמצעים דיגיטליים כמו שיחות סקייפ של שעתיים בעבור 90 דולר ועד תכנית ליווי בוואטסאפ, חלק מהן מציעות הדרכות אינטרנטיות בתשלום וחלק מהן סדנאות, ליווי לימי קניות ויום לסידור וארגון הארון.

לא רק סטיילינג אופנתי

מזה זמן רב, שסטייליסטיות מייצגות את הרעיון, שאפשר לשדרג את החיים באמצעות הסטייל הנכון, הן מדגישות את הרעיון של העצמה עצמית ונשית בזכות הבגד, ושבגדים נכונים מסייעים לך לאהוב את עצמך. בישראל עדיין אנו רואים את רוב הנשים בגווני האפור- כחול- שחור- בז', אך מנגד ישנה התעוררות למודעות לסטיילינג, ולא פעם אני נתקלת בפוסטים בקבוצות מובילות כמו סופר גירלס, וקבוצות אימהות בפייסבוק, שמבקשות ייעוץ של סטיילינג.

אז מהי תפיסת הסטיילינג?

תפיסת הסטיילינג היא לייף סטייל, וכדי להעשיר את הבלוג, הסטייליסטית יכולה בהחלט לשקול שיתופי פעולה עם קוסמטיקאיות מדקרות סיניות ויפניות, מאפרות, ספריות ומעצבות שיער, מעצבות אופנה ותכשיטים, מעצבות נעליים, מעצבות תיקים, מעצבות פנים, מעצבות גינה, שפיות וכל מי שעוסק או נוגע בתחום הסטיילינג ויכול להעשיר את עולם התוכן של הקוראות.
אני גם אוהבת, שיוצרים מאמרים עשירים, שסוקרים מגמה או תחום, נכון, שנדרשת לכך עבודת מחקר, אך התוכן המתקבל מצליח לא רק לסקרן ולמשוך קוראים אלא גם לגרום להם להמשיך להישאר ועקוב- כאשר מקפידים לשמור על עקביות.

מהי תדירות הכתיבה המומלצת בבלוג?

תדירות כתיבת תוכן לבלוגים של סטיילינג נאה בין מאמר או שניים בשבוע. מאמר אחד, אשר סוקר מגמה, טרנד, מדבר על העצמה, או כל אחד מהנושאים, שמחכים לכן למטה, ומאמר אחד, הסוקר שירות שלכן, מהפך או עבודה.
מעבר לכך, אפשר ורצוי לתחזק קהילה בפייסבוק, אינסטגרם וליצור לוחות השראה בפינטרסט.

ההמלצה שלי- בחרו לכן נישה, עולם של סטייל, זה יכול להיות סטייל יוקרתי, שיק צרפתי, סטייל חופשות ים תיכוני, וסטייל אורבני, והקיפו את התכנים סביב נושא זה. קו אחיד, יסייע לכן להתבדל בנוף, ויעניק לכן סדר והשראה.

אילו נושאים מופיעים בבלוגים של הסטייליסטיות המובילות בעולם:

יופי דייטינג, ביטחון, חשיפה לארונות בגדים, יופי, מבנה גוף, הופעה לערב, הופעה סקסית, טיפים לקניות, כובעים, שיער, הופעה בתקופת פרידה, סקירת רשתות אופנה, טרנדים, טיפים לסטייל (לבחור יום בשבוע)

יופי וטיפוח- עיצוב גבות עלפי מבנה הפנים, סקירה של מוצרי טיפוח לפי קטגוריה, הצעות לשגרת טיפוח שבועית/ תקופתית, רשימה של צעדים סטייליסטים לאהבה עצמית, אילו בגדים יסייעו לך להפחית במשקל? 
מבנה גוף– מדוע כדאי להתלבש עלפי מבנה הגוף? אילו מבני גוף קיימים? איך להתאים תלבושת עלפי מבנה הגוף? כיצד להשיג ביטחון בזכות לבוש התואם את מבנה הגוף? לבוש, שמדגיש את קימורי הגוף הנשי? לבוש, שמפצה על היעדר קימורים נשי? שילוב נכון של צבעים בהתאם למבנה הגוף? איך להתאים את הצבעים הנכונים לגוון העור?
בונוס– במה לשאלות הקוראות, יצירת פוסטים או מאמרים שלמים סביב שאלות, שנשלחו במייל או ברשתות החברתיות והעלאתן לרשת, שיתוף פעולה עם רשתות ומתן הטבות לקוראות כמו גיפט קארד, הנחות ברשתות מסוימות, הנחות ברכישת מוצרים.
ארון בגדים– איך להרים את מצב הרוח בזכות לבוש נכון? איך לבנות ארון בשלושה צעדים, איך לסדר את ארון הבגדים באפקטיביות? הצעות הגשה ורעיונות.
חמשת פריטי הלבוש, שחובה בכל ארון? איך להתלבש מבוקר עד ערב? ערבוב בין סגנונות- איך לעשות זאת נכון? עקרונות מנחים.
ביטחון– החל משיטות ליצירת מלתחת העצמה נשית ועד שיטות להסרת שיער, טיפוח מהיר והעצמת היופי הטבעי.
דייטינג- מה ללבוש בדייט הראשון, השני והשלישי? מה לובשים למפגש עם ההורים? מה ללבוש לאירוע משפחתי ראשון? איך לשמור על סטיילינג, שעוברים לגור ביחד? איך להתאים חזייה ותחתונים? על מה כדאי להקפיד בהתאמת בגדים תחתונים? ועוד שפע של הצעות למלתחת פיג'מות, מלתחת קזו'אל ואירועים בתקופת הזוגיות.

ומתקופת הדייטינג אפשר לתת הצעות לתקופת שברון הלב. תקופה בה תפקידו של הסטיילינג להעצים את הביטחון ולטפח באהבה עצמית
לבוש לתקופה של פרידה– מאמרים אופייניים בנושא יכולים להיות: אילו צבעים ירימו לך את מצב הרוח? רשימה של פעולות, שיעזרו לך להתגבר על הפרידה (לבכות, להתאבל, לצאת לחיק הטבע, לבקש טיפול מקצועי ולתת לעצמך מרחב למחשבה) איך להתלבש, כשהלב כבר התאושש מפרידה? ועוד.

להתלבש לאירוע– מה לעשות, כשלא יודעים מה ללבוש, רשימה של עוגנים (בחירת צבעים, איפור, סגנון תסרוקת) מאמר פילוסופי, המנסה לפצח את שאלת השאלות? עבור מי את מתלבשת?

אלו המקומות הקלאסיים לשלב העצמה נשית, אימון אישי ותועלות, שהלקוחות שלכם יפיקו בהבנה ויישום סטיילינג כדרך חיים.


דילוג לתוכן