כיצד לכתוב תוכן שיווקי למשרד התיווך שלך- שייתן ערך אמיתי לקוראים, ויהפוך אותך לאוטוריטה בתחום?

"מציאה", "אסור לפספס", "הזדמנות חד פעמית", "וואו"… לפני הכל, סוכן נדל"ן הוא איש שיווק, שיודע לאתר מציאות, מבין היטב בחשיבות מתן שירות אדיב ללקוחות, מומחה בסגירת קצוות ואהבת אדם היא חלק טבעי מה DNA שלו.
מדי שבוע, אני קוראת מאות מודעות של משרדי נדל"ן באזור המגורים שלי, (רמת גן) ורואה את המאמצים הכבירים, שנעשים על מנת לשווק את הנכסים, אך האם מישהו מכם, סוכני הנדל"ן דואג ליצור לעצמו הזדמנויות עסקיות באמצעות תוכן שיווקי? איך אפשר לעשות זאת באופן מקורי? המלצות ועצות.

המצב כיום

כיום, משרדי נדל"ן נעזרים במספר ערוצים על מנת לפרסם את הנכסים שלהם.
הערוץ הראשון- המשרד שלהם, באמצעות תליית מודעות על חלון הראווה.
הערוץ השני- פורטלים ולוחות מודעות יעודיים לפי סוג הנכס: יד 2, WIN-WIN, הומלס, משרדים, וכמובן אתר הבית שלהם אם קיים.
הערוץ השלישי- אתר מדל"ן, שם הם פותחים כרטיס עסקי, ומפרסמים את הנכסים הפעילים שלהם
הערוץ הרביעי- מקומונים ועיתוני סוף שבוע, פרסום ממומן יקר, שאמור להניב חשיפה גבוהה יותר.

אין ספק, שהמתמידים, אשר מוכנים להשקיע אלפי שקלים בחודש בתקציב פרסום מגיעים לתהודה גבוהה, ומוכרים באזורי הפעילות שלהם (ולא רק בשכונות ההתמחות שלהם)

אך מה קורה במקרה ומשרד נדל"ן נמצא בתחילת דרכו, ומעוניין למקד את ההוצאות שלו?
ומה קורה, אם ערוצי השיווק אינם מספקים, לא מצליחים להניב את הלקוחות המשלמים? או שהמשרד מעוניין להרחיב את ההזדמנויות הבלעדיות שלו?

כמעט ולא קורה דבר. ומשרדי נדל"ן עדיין מסתמכים על אפיקים "קלאסיים" ומוכרים בשוק, ומתחרים על אותה זירה ועל אותו מאגר של נכסים.

כתיבת תוכן שיווקי למשרדי תיווך ונדל"ן

כתיבת תוכן שיווקי למשרדי תיווך יכולה להתבטא במספר צורות:
הראשונה- מתן אינפורמציה אמתית לגבי הנכס שלכם.
השנייה- מתן אינפורמציה על אזור הנכס.  

מתן אינפורמציה אמתית לגבי הנכס שלכם

הרבה מעבר להתמקדות בתיאור הכללי שלו: מספר חדרים, גודל, מרפסת, חניה, מעלית הלקוחות שלכם רוצים לדעת, שמדובר בעסקה טובה, בין אם בהשכרה ובין אם במכירה, חשוב לציין כל מידע נלווה, שידוע לכם על הנכס, טיב השכנים, אופי הדיירים בבניין, אופי השכונה, האם קיימים מתקנים עירוניים, הקרובים לנכס ולכן מתאימים יותר למשפחות או למבוגרים?
כל אלה, יעזרו לקוראים שלכם להתייחס ברצינות ואף להיקשר תודעתית לנכס, ולרשום לעצמם לראות אותו- דרככם.

מתן אינפורמציה על אזור הנכס

נכון, קיימים כבר אתרים חינמיים, שנותנים אינפורמציה על כל האזורים בארץ, אבל הם מישהו מומחה לאזור שלכם- כמותם? זה הזמן לספר אודות אטרקציות נעימות למשפחות צעירות, הזמן הכי טוב לטייל ברחובות, הצעות למסלולי הליכה, לספר על בתי קפה שכונתיים וחנויות אטרקטיביות וליצור תוכן אמיתי, שמייצר ערך למקום ולקוראים שלכם.
נכון, אתם לא כותבים על נדל"ן, אתם אפילו לא כותבים על המשרד שלכם, אבל אתם כן כותבים על האזור, שבו ישנן הזדמנויות עסקיות רבות עבורכן, שלפתע הופכות להיות קורצות, אפילו יותר, ללקוחות שלכם.

דברי סיום,

נדל"ן הוא נושא, הקרוב לליבי, אני עוקבת באדיקות אחר מודעות, עוצרת לצד חלונות ראווה, בהם מתפרסמים נכסים, ומתעדכנת תדיר במצב השוק. כאשת שיווק, שעוסקת בתוכן, זיהיתי, שקיים פער בין המאמצים הרבים, שמבצעים סוכני הנדל"ן בשיווק הנכסים שלהם, לעומת המאמצים המזעריים, שנעשים על מנת לשווק את השירות שלהם כמשרד.
האם קיימת השפעה או חשיבות ממי נרכוש את הנכס? התשובה על כך היא דו משמעית.
מצד אחד, כולנו יודעים, שהמחיר הוא זה שקובע, אך מצד שני, אנו מעוניינים גם למשוך אלינו קהל קוראים, שכבר מתעניין בתחום, וכאשר יעלה צורך, ידע להמליץ עלינו עבור מכירת הדירה הבאה (הזדמנות, שטרם פורסמה) ולשם אני מכוונת אתכם. ליצור לעצמכם קהל עוקבים נאמן, להיות מוכרים לא רק ברדיוס הקרוב אליכם, אלא גם במעגלים המקיפים אותו ולהרחיב את ההזדמנויות העסקיות.

אשמח להציע את שירותי ככותבת תוכן שיווקי למשרדי נדל"ן בכל אזורי הארץ, בשיתוף מלא אתכם.

דילוג לתוכן