כתיבת מאמרים לסוכני ביטוח

ביטוחים, כולנו רוכשים אותם, אך מעדיפים, שלעולם לא יתממשו. סוכני ביטוח נמצאים בשוק תחרותי מאוד, שהיתרון המובהק בו הוא עקרון הלוקאליות, ובמילים אחרות הקרבה הגיאוגרפית. כיצד תוכלו לגייס את העסקים ברחוב שלכם לבטח דווקא דרככם? מה כן ומה לא לעשות בכתיבת תוכן לסוכנות הביטוח שלך?

מה כן לעשות – צרו מסמך נפרד לכל שירות

השירותים שלכם, הם גם המוצרים שלכם: ביטוח מקיף לרכב, ביטוח צד ג' לרכב, ביטוח בריאות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח נסיעות ועוד. פעמים רבות, מה שנראה לכם מובן מאליו, אינו מובן ללקוחות שלכם. צרו לכל שירות ושירות, שאתם מעניקים מסמך בנפרד, שישמש כאינדקס דיגיטלי.

מה לא לעשות- הימנעו ממינוחם משפטיים

ביטוח הוא עניין רציני, הוא כולל תביעות משפטיות, הוכחות נזק, הוכחות בעלות ועוד. כל אלה בהחלט יכולים "לדרדר" אתכם, סוכני הביטוח, לכתוב בשפה המשפטית. מדוע? כי זו השפה הטבעית, שאתם חשופים אליה מדי יום. 
מבלי לשים לב, מילים כמו "בגין", "הינו", "בנוסף", "פתרון ביטוחי", פשוט מרחיקות את הקורא שלכם, שברוב המקרים, הוא הלקוח הקיים או המתעניין בכם, ומצליחות להעלות את "מסך האדישות". 

מהו מסך האדישות?

אותה רמת קשב רווחת, שמונעת מהמבוטחים שלכם, להתעמק בפרטים. 
כסוכני ביטוח אתם מייצגים את הלקוחות מול החברות הגדולות לא רק בעת "מקרי חירום", כשצריך להפעיל את הביטוח או להוסיף סעיף לחיתום (לפני הנזק ☺  ) התפקיד שלכם הוא להנגיש ללקוחות בצורה הפשוטה והרחבה, שניתן את הניתוח והמשמעויות הנגזרות הפעלת הביטוח. 
וזה בהחלט מוביל אותי לנקודה הבאה.

מה כן לעשות: תנו מקום לפרשנות אישית ולמשמעיות.

אתם סוכני ביטוח, אנשי מקצוע, שבקיעים בפרטים הקטנים, העבודה שלכם מורכבת, ובעלת ערך רב ללקוחותיכם. אני מאמינה, שהלקוחות שלכם יודעים למצוא מידע אודות הביטוחים השונים ברחבי הרשת, אבל אין להם שום דבר למצוא את הפרשנות שלכם לביטוחים השונים, אם לא תכתבו אותה. 
האתר שלכם, הבלוג העסקי שלכם, נועד בדיוק למטרה זו, להסביר על הביטוחים השונים, המשמעויות שלהם, באילו מקרים ניתן לתבוע ביטוח X ובאילו מקרים לא ניתן לתבוע, מה המשמעות של גובה פרמיה כזאת או אחרת, ובאילו מקרים כדאי לבחון כל פרמיה.

כאשר תסבירו את המידע מאחורי "הסעיפים הקטנים" הלקוחות שלכם יחוו ביטחון, ויקבלו את הרושם, שאתם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, וכדאי להם להרים אליכם טלפון ולבטח דווקא אצלכם- כי במקרה הצורך- אתם פשוט תדעו לענות על כל השאלות. בפעולה זו פתרתם את המרכיב המרכזי, שגורם לאנשים להירתע מעולם הביטוחים: העמימות סביב הנושא, ועודף המידע, שלא מצליח להביא לקבלת החלטה.

ולסיום, בכתיבת מאמר מקצועי לבלוג שלכם, הקפידו על חלוקה לפסקאות, פנייה ישירה וכמובן מתן מענה לשאלות. 
אין ספק, שמבנה של שאלה- תשובה, יסייע לכם מאוד, ויאפשר לכם להעביר את המידע בצורה ברורה ו"קלה לעיכול". 
ובמידה והזמן קצר, המלאכה מרובה, או לא קיימת פונקציה בארגון, שפנויה לבצע את כתיבת הבלוג, אשמח להציע את שירותי ככותבת תוכן פרילנסרית לסוכני ביטוח ולסייע לכם למלא את הבלוג המקצועי במידע אינפורמטיבי ונגיש, בשיתוף מלא אתכם.

 

דילוג לתוכן