כתיבת תוכן למטפלים

חיפשתי תשובות, והפכתי למטפלת… על כתיבת תוכן לאנשים במקצועות הטיפול.

לפני כשלוש שנים, הופניתי למטפלת, היה זה בן זוג מהעבר, שטען "שיש לי בעיות".
בזמנו, לא הצלחתי לספר לעצמי, שרק פחדתי לסיים את הקשר, והנה בטיפול אחד, כל התמונה התבהרה.
לימים, המטפלת היקרה הזאת (ולא תרתי משמע) הפכה לחברה טובה, אמא מאמצת, שתמכה בי גם ברגעים הבודדים ביותר. נסתרות הדרכים, ולנו נותר רק לפסוע בהן.

אני למודת טיפולים, שיטות למציאת העצמי, הנתיב שלי, הדרך, מדיטציות, תטא הילינג, גלי גמא, נשימות, מיינדפולנס, וכמובן אימונים לחיים. לכל אדם נפתחתי, ומכל אדם קיבלתי מתנה, שהמשיכה איתי הלאה, ומלווה אותי גם ברגעים הקשים.

מטפלים כותבים תוכן

כאשר מטפלים כותבים תוכן ברשת, בניסיון לקדם את העמוד שלהם, הם נדרשים לדחוס את הידע, הרגשות והנתינה שלהם לתוך תבנית, להסביר באופן ענייני ופשוט את השירותים והמוצרים שלהם, לדבר לא רק על התועלות והתמורות לחיים, אלא בעיקר על הדרך, שמאפשרת למטופל לצאת חופשי ומשוחרר יותר. כי הרי זאת מטרת הטיפול לא? להקל, להטיב, לשחרר, לשפר את איכות החיים, ובכל זאת? מדוע ישנם כאלו, שמתבלבלים?

הסוד טמון באיזון

כולנו אוהבים לעשות דברים, שנובעים בטבעיות מתוכנו, חולמים על מילים, ש"מתלבשות" על האצבעות שלנו, ומביעות רגשות באופן רהוט, ברור וקריא. אבל כאשר אנחנו מחפשים את הנקודה הזאת, "שתיגע", "שתזיז", "שתשנה" למישהו, ותגרום לו להרים טלפון ולקבוע פגישה, אנחנו מפספסים בגדול!

תוכן הוא השקעה לטווח ארוך

טיפול דורש מחויבות והתחייבות, וכאשר לקוחות תרים אחר מטפל, הם בדרך כלל עושים זאת בסתר, "מתבשלים" עם הרעיון, מנסים למצוא דרכים להקל על עצמם, ללא התחייבות, ובוודאי, שלא פומבית (פניה למטפל, משולה למחויבות פומבית) אני זוכרת, שבעבר סבלתי, מכאבי מיגרנה נוראיים, שהשביתו אותי מספר ימים ברצף, והטלפון הראשון, שעשיתי, היה למטפלת קרניו סקרל, שעקבתי אחרי עמוד הפייסבוק שלה מעל שנה!! מאז היא טיפלה בי כבר 3 פעמים, וחוויתי הקלה משמעותית בכאב.

תוכן הוא השקעה לטווח ארוך, תנו לקהל שלכם "להתבשל" (גם אם אתה לא מכירים אותו, גם אם לא השאיר מעולם סימנים ,שהוא עוקב), האמינו בדרך שלכם, וכתבו אותה מתוך ענווה אמתית- היו צינור לריפוי.

מרוב עצים לא רואים את היער- רעיונות לכתיבה

פעמים רבות, אנחנו רוצים לכתוב, אבל לא יודעים, כיצד לגשת, הדף חלק, והזיעה ניגרת בצד הרקה, על מנת להקל עליכם, אספתי מספר רעיונות רלוונטיים, שיעניקו לכם השראה לכתיבה:
למטפלים בתחומי גוף נפש: ציטוטים מעוררי השראה, והפרשנות האישית שלכם, מחקרים בתחום שלכם, מגמות בעולם לעומת המגמה בישראל, עובדות, סטטיסטיקות, שינוי רגשי, המעבר מכאב לשלווה, ולהיפך.
מטפלים בתחומי הרגש, זוגיות, משפחה ועוד: ההבדל בין לבדות לבדידות, פחדים גדולים, והדרך לתקשר איתם, איך להפוך משבר למשבר, תרגילי "עזרה ראשונה" במקרים של תחושת דחייה ועוד.

 

דילוג לתוכן