לשווק את הרוגע!

אני נכת צה"ל.
מאלו, שלא רואים עליהן.
אני עושה כמעט הכל (אבל בעצימות נמוכה יותר משמעותית מבעבר)
התמונה הזאת צולמה לפני חמש שנים בדיוק.
מלון "אואזיס" ים המלח, כשמו כן הוא גן עדן של מרגוע וספא מרוקאי בעיצוב עשיר ומרהיב (חליטות תה עשירות עם דבש, מוזיקה נעימה בלובי, ארוחות עשירות, בריכת מלח, טיפולים מרגיעים)
הדרך המושלמת להחלים מפציעה.
ובכלל… לעצור את החיים…

שמתם לב לטרנד האחרון?
איפה אתם רוצים להיות עכשיו? (רובנו נענה: בחופשה!)
מה הייתם רוצים לעשות עכשיו? (הרבה יענו: לנוח, לנפוש, להירגע מהחיים, להיות קצת יותר עם מי שאוהבים)
מה הייתם רוצים ללבוש עכשיו (בגד נינוח מבגד טבעי)
ומה הייתם רוצים לנעול (את הנעל, שצוללים אליה)

איך זה יכול להיות, שבעולם המודרני שלנו כולנו רוצים רק לנוח?
זה בדיוק העניין, וזה אחד הנושאים החמים ביותר לשיווק בשנים הבאות.
שיווק של שלווה, אורך חיים רגוע, נינוח, איכותי, עשיר
העולם המודרני נחווה כסערה בלב ים, בליל של בלבול והצפה, וכל אשר אנשים יבקשו הוא עוגן חזק להיאחז בו, חוף, יבשה.
כיצד תוכלו לשלב מסרים של איכות חיים בעסק שלכם?
הנה כמה דוגמאות:
כיצד ליצור הופעה, שתשרה עליך רוגע (חשוב עבור כל מי שעוסקת בתכשיטנות, הנעלה, הלבשה וייעוץ לסגנון אישי)
כיצד ליצור אווירה נעימה בבית, שתשרה רוגע ושלווה (כל מי שעוסקת בתחומי עיצוב הבית)
מה הוא סדר היום הנכון ליצירת הרגלים טובים (תחומי האימון, ההדרכה ואפילו תקשור!)
כיצד להתחיל את הבוקר עם חיוך? (כל התחומים בעצם, שילוב של איפור נכון, רחצה, חפיפת שיער בבוקר, מתיחות, יוגה, החלפת הקפה בכוס מיץ תפוזים ועוד… )

 

 

ואפשר גם לכתוב מהכיוון ההפוך!

מהם חמשת הדברים, שתקחו מהחופשה אל החיים הפרטיים שלכם (חשוב מאוד לכל מי שעוסק בעולמות של עיצוב, סגנון, אימון וכדומה)
(צבעים שלבשתם, מרקמים, סדר יום, צילומים, תחושת מרגוע, שהיה במרחבים פתוחים וכדומה) 

מדליק, נכון? 
עכשיו, תורכן? הוסיפו רעיון אחד, שיכול לשפר את החיים ולהביא רוגע ושלווה בזכות המוצרים והשירותים שלכן!  

צילום : קארין גולדנברג

דילוג לתוכן