מאמרים שיווקיים לגננים ומעצבי גינות

עֲרוּגָה קְטַנָּה לִי, מַשְׁפֵּךְ לִי קָטָן,

אָקוּם וְיָצָאתִי עִם בֹּקֶר לַגַּן.

נוֹצֵץ הוּא בַּשֶּׁמֶשׁ, עוֹמֵד וּמְחַכֶּה:

מָתַי כְּבָר יָבוֹא הַגַּנָּן הַמַּשְׁקֶה? (מתוך: הגנן הקטן)

"מעל 100,000 מרפסות בישראל צריכות גנן"! "500,000 דיירי בניינים באזור המרכז קוראים לאיש מקצוע, שיטפח את המרחב הציבורי" לא זו לא אשליה, זו המציאות. גננים, מעצבי גינות, הנדסאי נוף ואדריכלי נוף ממלאים חלק חשוב במרחב האורבני, הם מביאים את הטבע למרקם החיים מודרני, ויוצרים סביבות מגורים הומוגניות ומהנות. כי אחרי הכל, לכולנו יש חלום לשבת במפרסת, בחצר או בגינה וליהנות מניחוחות של פריחה תחת צלו של עץ סיגלון, אלה ארץ ישראלית או בוהיניה מגוונת מזן "דיפ פינק".
הפעם בחרתי לעסוק, באחד מתחומי הכתיבה האהובים עלי ביותר, צמחייה, עיצוב וטיפוח סביבות חוץ.
כיצד ליצור בידול שיווקי בעולם הגינון? היכן ניתן למצוא רעיונות והשראה למאמרים? ולסיום: בונוס קטן, רשימה קצרה של נושאים לכתיבה שיווקית והשראה.

כיצד ליצור בידול שיווקי בעולם הגינון?
תחום הגינון ועיצוב הגינות הינו תחום שירותי, ולכן קיימת חשיבות גבוהה לתקשר את האג'נדה, עולם הערכים והסגנון של נותן השירות, ללא שום קשר להתמחות או העדפה מקצועית.
אתר הבית שלכם הוא המקום לשקף את ה"אני המקצועי" שלכם, לספר על השורשים, שחיברו אתכם למקצוע, על האהבה לצמחייה, להפגין הבנה אמתית בתחום שלכם ולשמש אוטוריטה בנושא.
יהיו מקרים, שגננים, אנשי מקצוע, מתכנני גינות ואדריכלים ירשמו את אותו מאמר, ואפיו ישימו דגש על אותן נקודות, אך אין זה רלוונטי ליתרון התחרותי, שתפיקו, שרוב משקלו יושב על כתפי נותן השירות עצמו.

כיצד להתייחס לאתר הבית של אלו העוסקים בתכנון גינות?
תכנון גינות הוא תחום המגיע מעולמות הלייף סטייל, אנשים נהנים, להתבונן בפריחות מרהיבות, להינות מהרעיון, שגינת ירק משמשת למחיה, יש משהו קסום מאוד בחזרה לערכים של "פעם", השהיה במרחבי החוץ, הרוגע והשלווה, שמעניק לנו הטבע, והתחושה המרוממת, המגיעה משהות בסביבה ירוקה ומלאת ניחוחות פריחה.
זה הזמן שלכם לתת חוויה אחרת, נעימה יותר ומעניינת לקהל העוקבים שלכם, שלוודאי יתווסף, ככל שהתוכן יהיה איכותי וממוקד יותר.
במקום אתר בית סטנדרטי, שכולל: דף אודות, דף שירותים, דף בלוג, דף פרויקטים ודף צור קשר, הקימו לכם מגזין. צרו פינות של טיפים, המלצות על צמחיה מסוגים שונים, סקרו פרויקטי גינון עולמיים מעניינים, ספרו על הצמחים העונתיים, והגישו רעיונות מלאי השראה ועומק לקוראים שלכם.
כך תוכלו ליצור לכם קהילת עוקבים נאמנה, שתיחשף לפרויקטים שלכם, ותשמח להמליץ עליכם ואף להזמין מכם עבודה.

היכן ניתן למצוא רעיונות ומקורות השראה למאמרים?
בארץ קיימים פורטלים ואתרי בית של משתלות, שמעניקות מידע כללי על צמחים, מעבר לכך קיים מגזין גן ונוף, שפונה בעיקר אליכם, האוכלוסייה המקצועית. את עיקר מקורות ההשראה שלכם תוכלו למצוא דרך מגזינים בחו"ל.

 

 

בפרינט תוכלו למצוא את המגזינים הבאים:  (ידוע לי, שחלקם ניתנים לרכישה באמזון ובאתרי הבית)

Country Gardening שמציג מגוון סגנונות גינון והתמודדות עם אתגרי גינון.
The English Garden מגזין מקסים, שמציג גינות אנגליות, המשלבות בין פריחה לעשבי תבלין, ומעדכן אודות החידושים האחרונים בעולם הגינון.
The Garden Design אחד מהמגזינים החדשניים ביותר עם עריכה ויזואלית מרהיבה, שהיא יצירה בפני עצמה. כתובת האתר: https://www.gardendesign.com/

באון ליין:

Better Homes Gardens https://www.bhg.com/gardening/  פורטל מרהיב של גינות ביתיות כפריות.
The Gardener מגזין אינטרנטי מקסים מדרום אפריקה עם שפע של רעיונות וידע מקצועי: https://www.thegardener.co.za/

The Garden Gate https://www.gardengatemagazine.com/ אחד מהמגזינים היפים ברשת, שווה הצצה.

Sunset https://www.sunset.com/home-garden מגזין נפלא, שמתמקד בשמירה על כדור הארץ בעזרת גננות ביתית. (אני אישית אוהבת במיוחד)

שימו לב, שכל אחד מהמגזינים הללו מהווה נישה בפני עצמו (מגזין לגינון כפרי, מגזין המתמקד בגינון אנגלי, מגזין, שעוסק בחדשנות, מגזין, שמהווה פורטל ללייף סטייל ומגזין, המתמקד בשמירה על כדור הארץ), כל שאתם יכולים לבחור את התחום הקרוב ללבכם, וליצוק בו את הידע המקצועי שלכם.

ברוב הסיכויים, קהל הקוראים האדוק שלכם ימצא ערך בכל מגזין ומגזין, המגזין ישמש אף במה לעבודות שלכם, וכך תהינו מחשיפה חוזרת ואפקטיבית.

ועכשיו…הבונוס… רעיונות עבור כתיבת מאמרים שיווקיים לגננים, מעצבים ומתכנני גינות

בלוג האתר שלכם מאפשר לכם להעביר ידע מקצועי ולסמן אתכם כאוטוריטה בתחום.
זה הזמן לענות לשאלות הנפוצות של הלקוחות שלכם למשל:
איך לתכנן גינה בלי דשא?
איך לעצב גינה קטנה?
איך לעצב גינה בתקציב קטן? או איך לעצה גינה בתקציב מוגבל?
אילו אלמנטים יעזרו לכם לחסוך כסף בתחזוקת הגינה?
איך אפשר לחסוך בעלויות בעת עיצוב גינה?
איך לעצב גינה חסכונית במים?
איך לעצב גינה לפי סגנון: יפני, אפריקאי, כפרי, מודרני? (אפשר במאמר אחד או בארבעה מאמרים נפרדים)
מהי גינה ארץ ישראלית?
אילו עצים יעניקו לכם צל בגינה?
מתי מומלץ לשתול עצי פרי בגינות?
איך לתחזק גינות עם עצי פרי?
רעיונות לפינות ישיבה בגינה?
איך לעצב מרפסת קטנה?
והרעיונות עוד רבים…..

ובנימה קצת יותר אישית…

גננות הוא מקצוע הקרוב לליבי, אני כל כך אוהבת צמחייה, כי אני מרגישה, שהיא מפיחה חיים בכל מרחב. אני קוראת על טרנד ה"גרינרי", שמתבטא בג'ונגל אורבני, קירות ורטיקליים, צמחייה הידרופונית, ומבינה, שיש הרבה פתרונות להפיח את שממת המרחב העירוני וליצור סביבות מגורים, שמכניסות את הטבע אל תוך הבית או המרפסת. כיום, הביקוש לעבודת גננות בקבלנות הולך ועולה. יותר אנשים נהנים ממרפסות שמש, מחפשים איכות חיים, ורוצים ליצור לעצמם מרחב חוויתי ומספק.
גננים, מעצבי גינות ואדריכלי נוף, שישכלו ליצור תשתית שיווקית איתנה, שמבוססת על תוכן עשיר ותמונות מעוררות השראה יוכלו להגיע באפקטיביות ובמהירות אל קהל לקוחות רלוונטי ומשלם.
כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את הכיוון, שאליו אתם מכוונים ולהעשיר אותו בתוכן איכותי ומעניין.
אני מזמינה אתכם לקבל השראה וליישם את הרעיונות, שהוצגו כאן במאמר, כך שתוכלו ליצור תשתית שיווקית, שמדברת אתכם ועובדת עבורכם, לא תאמינו עד כמה זה מהנה וקל!

מעבר לכך, אני מציעה שירותי כתיבת תוכן מקצועי לגננים, מעצבי גינות, מעצבי חוץ ואדריכלי נוף (אני מבטיחה לכם, שזה הדובדבן, שבקצפת בשבילי ) בהתקשרות פרילנס ועלפי הצורך.

דילוג לתוכן