סקירת מוצר תהל שדות

לא כל יום נתקלים בתיקים כמו של תהל שדות, המעצבת המבריקה מכפר יונה, שהחלה את דרכה בתחום העיצוב הגרפי, יודעת בדיוק איך לייצר מוצר לאשה, שיש לה את הכל, אבל עדיין לא מצאה את התיק המושלם. באחד משיטוטי באינסטגרם נתקלתי במותג שלה, עקבתי, ועם הזמן הפכתי ללקוחה גאה, שמאז רק  ממליצה ובחום!
מה כל כך מיוחד בתיקים של תהל שדות? רמז… הכל!  אז שנתחיל?

אפשר להכניס לשם הכל!

לתיק של תהל שדות אפשר להכניס הכל, החל מהמחשב נייד עד 14 אינטש, הכבלים שלו, טלפון סלולארי, מפתחות, נרתיק משקפי השמש, ארוחת הצהריים בקופסא קטנה, בקבוק חצי ליטר, חיתול טטרא, סינר הנקה, חולצה ומכנס של הילד ואפילו שני חיתולי בד!  
כל אלו מתחלקים בין 6 תאים נוחים לתפעול: תא קדמי חיצוני ותא עליון פנימי בסגירת רוכסן, 2 תאים פתוחים, עיליים, שיכולים לשמש לטלפון, מפתחות, חפיסת מסטיקים ושפתון ותא אחורי חיצוני ומדליק, שנפתח ונסגר ברוכסן חזק ומעודן כאחד, ולסיום לוגו צנוע, שמתנוסס בגב התיק, ושומר על אלגנטיות שקטה.

איכות שנשמרת עם השנים

התיק, שרכשתי הוא מסוג תרמיל גב מבד קנבס ללפ טופ ולשעות הפנאי, מגיע בגוון כתום עז.
בניגוד להתנסות העבר שלי עם סוג הבד, שסובל ממקדם שחיקה גבוה, כאן, מצליח התיק לשמור על גוונו היפה, וצורתו המקורית, וזאת אודות לבטנת כותנה פנימית חזקה, ובחירה נכונה של בד עבה במקרם רך.

נראה, כי תהל שדות חשבה על הכל, החל מהתפירה החזקה, שתבטיח, שהבטנה לעולם לא תיקרע, וכלה מהנוחות (או… הנוחות) הבלתי מתפשרת, שבאה לידי ביטוי ברצועות מדויקות בעוביין, אבזמים חזקים ואלגנטיים, ידית אחיזה נוחה ביותר, וכמובן, מספר הכיסים והפתחים שיבטיחו, שכל החפצים היקרים ידורו באושר ובנחת בתוך תיק אחד מיוחד.

התיק, ששובר את חוקי הפיזיקה

טוב, אז כפי שניתן לראות, אני די מאוהבת בתיק של תהל שדות, וכבר סימנתי לי 2 גוונים נוספים לפחות מתוך ה 11, שהיא מציעה באתר, אבל עם כל הכבוד לשפע התאים, המרווח הרב בתיק הצר, נוחות הפתיחה והסגירה והעיצוב, שנשאר תמיד עדכני ושמור כחדש, גולת הכותרת נתונה לפרמטר החשוב ביותר בעיני- הנוחות.

כאימא, שסוחבת כמעט הכל, משקל הוא פרמטר מכריע, בעיקר, שמקדימה, יושב לו פעוט במנשא.
גם כאשר בתיק מאוחסנים כ- 3.5 ק"ג, נדמה כי משקלו קל יותר ב 30% לפחות, אני זוקפת את היתרון הנ"ל לרצועות, שמתכווננות בקלות ובצורה מושלמת, וגם לדרך, שהוא פשוט "יושב" על הגב, בדיוק בין השכמות עד לאמצע המותן, כל סנטימטר בו מחושב, ולכן הוא גם כל כך מוצלח.

לסיכום, יתרונות:

הבד, חזק, יפה, אקולוגי וטבעוני!
התפירה- חזקה, איכותית, מבטיחה, שהתיק ישמר לעוד שנים רבות.
העיצוב- מודרני, אורבני, בקו נקי, קל משקל, מתאים לשימושים מגוונים ופרקטי.

החסרונות:
לעיתים, נדרש להמתין לצבע, שאוהבים, כי פשוט חסר במלאי

ארנק הפלא- ארנק רזה עם תאים

12-15 כרטיסים מגנטים מאכלסים את הארנקים שלנו בממוצע, לעיתים, כשאין ברירה אנו נאלצים לבצע "מבצעי דילול" ולהתפטר מכל מיני מועדונים, שכבר לא נמצאים בשימוש, אבך מה קורה כשאר מדובר על כרטיסי אשראי, תעודות חשובות וכרטיסי קופות חולים, כאן כבר נדרש פתרון מקצועי יותר.
קשה מאוד למצוא ארנק, שמצליח להכיל את הכל: שטרות, מטבעות, תמונה של אמא, תעודת זהות, חשבוניות, כרטיסי אשראי וכרטיסי מועדון, כרטיסי ביקור, קמעות, מפתחות, דיסק נייד ועוד…
אבל הארנק של תהל שדות, שמגיע אף הוא בגרסה טבעונית, פשוט מושלם.
הפתיחה והסגירה נוחה, יש שפע של מקום לכרטיסים, הוא זמין ב 4 גוונים והוא פשוט מתאים להכל- המחיר נגיש, והמשלוח מהיר בתוספת 2 צדפות.

היתרונות: רזה, יפה, מעוצב בקפידה
החסרונות: תהל, אפשר עוד צבעים?

המוצר השלישי, נרתיק קטן ל כ 200 כרטיסי ביקור.

נרתיק קטן, במחיר סמלי, שיכול גם לשמש כמתנה ממותגת בכנסי קידום מכירות, מתאים למטבעות קטנות, שטויות, שמפוזרות, וכמובן… כרטיסי ביקור. הוא קל, נעים, קל מאוד לאחסון ותורם לחזות המקצועית.


היתרונות: נאה, נעים לעין, מוצר קידום מכירות מקורי ונהדר
החסרונות: עדיין לא נוצר כזה כקלאצ'

לסיכום,

למותג של תהל שדות נחשפתי לראשונה דרך הרשת, במסגרת גלריית ה"האשטאג היומי" של קבוצת: אינסטגרם ישראל. מיד נדלקתי על הצבעוניות הנועזת של התיקים, המעוצבים בקו נקי, מודרני, אורבני, עם ה"חזות רזה" ויכולת לאכלס עולם ומלואו.
לאחר שתיק הקנבס שלי, שנרכש לא מכבר איבד מצורתו, צבעו ויכולת סגירתו, לא יכולתי לעמוד מנגד ולא לשים ידי על תיק חדש, אז הרמתי צלצול, התלבטתי שעות, ולבסוף הזמנתי שלושה מוצרים שימושיים: תרמיל גב ללפטופ, ארנק דמוי עור ונרתיק לכרטיסי ביקור.
התרשמתי כל כך מהנוחות והאיכות, שהחלטתי, שבהחלט ראוי לשתף את ההתנסות שלי במקום המיוחד לכך בבלוג. מוזמנים להגיב, לפרגן ולשתף!  

 

לאתר של תהל שדות: https://tahelsadot.com

לעמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/tahelsadot/


להזמנת כתבת סקירת מוצר, חייגו אלי: 050-9260882 או כתבו לי באתר, פלפל-לה שירותי תוכן לעסקים.

דילוג לתוכן