פינת ההמלצה על מוצר נפלא!

והפעם… כוס תרגול לתינוקות ופעוטות מנצ'קין 360

מאת: הילה צור שינזי, פלפל-לה כתיבה עם תוכן.

ראשית דבר

כאשר אני מגלה מוצר נפלא, חשוב לי להביא את הבשורה לכמה שיותר אנשים, ובמקרה זה, הורים לתינוקות קטנים.
את כוס הפלא של מנצ'קין פגשתי כאימא צעירה, שהתכוננה למעבר למוצקים של בנה, רכשתי אותה ב"שילב" וקיוויתי, שתהווה כלי לתרגול אפקטיבי, ותאפשר לבני לרכוש מיומנויות חשובות וטובות.
אהבתי, שלא קיימת בה סכנת חנק וכמות המים, שיוצאת מבוקרת בהתאם ללחץ, שמופעל על הפיה.
אהבתי עד מאוד גם את אופן הניקוי המהיר והיעיל, שמאפשר לשמור על רמת היגיינה גבוהה.
הכוס של מנצ'קין- סקירת מוצר

המעבר למוצקים מתחיל בשתיית מים

גיל חצי שנה לערך הוא הזמן בו הפעוט מתנסה באכילה ראשונית של מזונות מוצקים, בדרך כלל בצורתם המעוכה או המרוסקת (אנשי הבייבי לד, ימתינו עד ישיבה מלאה ויעדיפו לתת לתינוקות להתנסות באוכל אצבע מעט מאודה) על כל פנים, לצורך ההתנסות תידרשו להצטייד בפריטי אוכל כמו כוסות, צלחות וסכו"ם מותאם אישית.

אין ספק, שכל התפתחות בחודשי החיים הראשונים של התינוק מביאה להתרגשות רבה.
אך איך בוחרים את הכוס הנכונה מתוך ההיצע הרחב? על מנת לעשות סדר בעניין, חשוב לשים לב לכמה לארבעה פרמטרים:

  1. ניקיון
  2. נגישות
  3. למידה
  4. עמידות.

נתחיל מהפרמטר הפרקטי, עמידות– ככל שעובר הזמן, התינוק הקטן יחל לחקור את העולם, ובין היתר את כח המשיכה של כדור הארץ, לא ירחק היום, שכל דבר אשר יגיע לידיו של העולל הקטן, ימצא את עצמו מתרסק חיש מהר על הרצפה.

בחרו בכוס עמידה לנפילות, שעשויה מפלסטיק עבה למניעת שברים.

 

נגישות– במפגש הראשון עם כוס השתייה, העולל הקטן, עלול להתבלבל, ולא להבין מה תפקידן של הידיות, תנו לו לחקור, הוא ינסה ללעוס, לנגוס ואפילו ללקק את התחתית, אבל יום אחד, הידיות יהיו ההצלה שלכם, באחריות! בחרו מוצר, שקל לאחוז בו, זה ישתלם!

ניקיון– בחרו במוצר, אשר מתפרק מכל חלקיו, לרבות מחברים וגומיות, אין דבר נורא (ומבאיש) יותר ממים עומדים ושיירי מזון. מוצר, שקל לנקות אותו מבטיח את בריאות ילדכם.

ולבסוף, למידה– כוס ה360, היא כוס פטנט, המאפשרת לשתות מכל נקודה על שפתה, הפעוט לומד לדמות את פעולת השתייה מכוס אך ללא נזילות ודליפות בזכות שכבת סיליקון עליונה מתפרקת וקלה לניקוי, שאף מווסתת את זרם המים.

על ארבעת הפרמטרים הללו עונה המוצר המוצלח הזה, כוס הפלא של מנצ'קין, כאמור, רכשתי אותו בסניף של רשת למוצרי תינוקות, ואנחנו די מרוצים, למעשה, זוהי כוס השתייה האהובה על בני, כבר מעל לשנה!  

דילוג לתוכן