תוכן שיווקי לאולמות אירועים

עונת החתונות מביאה עמה גל של בקשות לכתיבת תוכן לתעשיית האירועים, בין אם מדובר על אולמות ובין אם מדובר על שירותי קייטרינג, כולם רוצים תוכן איכותי, שיצליח לשקף את הייחודיות שלהם בשוק המקומי.
מה כוללת כתיבת תוכן שיווקי לאולמות אירועים? ואילו מאמרים כדאי לשלב בבלוג?

תוכן שיווקי לגני אירועים- סקירת השוק

בשנים האחרונות, יותר ויותר גני אירועים מבינים, שהם נדרשים לאחיזה דיגיטלית.
הלקוחות שלהם, רוצים לחקור עליהם, להתרשם מגלריית התמונות, לדעת את התפריט מראש ולקרוא חוות דעת של לקוחות.

כאשר מדובר באירועים יקרים במיוחד, תהליך החיפוש הוא הרבה יותר יסודי.   
אולמות אירועים, המשכילים להשקיע באתרי בית, כ"קבלת הפנים הדיגיטלית" ללקוחות שלהם זוכים ליתרון על פני המתחרים. 

מה יהפוך את אתר הבית שלכם לאתר מושך?

יש הסוברים, שאתרי הבית של אולמות אירועים צריכים להתמקד באולמות עצמם, אך למעשה זהו רק הבסיס והקצה של הרעיון מאחורי האתר.
תעשיית האירועים בישראל מגלגלת כ10 מיליארד שקלים בשנה! מדובר בסכום חסר תקדים ברמה הלוקאלית והגלובלית.
לצורך ההשוואה, ארצות הברית, שמונה  325.7 מיליון תושבים, פי 32 מהתושבים החיים במדינת ישראל, מגלגלת כ 50 מיליארד $ בשנה רק על תעשיית החתונות.  

מדובר בפערים עצומים, שמהווים הזדמנות למנהלי ובעלי אולמות אירועים ליצור שיתופי פעולה מנצחים ולהפוך את אתר הבית שלהם לפורטל חתונות מרכזי, שבו הלקוחות הפוטנציאלים נחשפים עשרות, מאות ואף אלפי פעמים למיתוג, לערכים ולסגנון שלהם.

מדוע זה חשוב?

כי ככל שתשכילו להיכנס ולהעמיק בתודעת הלקוחות שלכם, כך הם יזכרו אתכם, וימליצו עליכם בבוא העת, ואתם תוכלו לבנות לעצמכם תדמית של אוטוריטה בתחומכם.

מה נדרש על מנת להוסיף תוכן איכותי ומעניין לאתר?

מלבד הצורך בהצגה עצמית, שמשקפת את המהות והאיכות שלכם, אתם נדרשים לתוכן אקטואלי, אינפורמטיבי ובעל ערך. כתיבת תוכן, שתוכל לתרום ללקוחות שלכם בתהליכי הפקת ועריכת האירוע שלהם.
אולמות אירועים מתכללים שפע של ספקים: צלמים וצלמות, מעצבי ומעצבות אירועים, מומחים לשזירת פרחים, תקליטנים, תאורנים, מקימי במות, חברות קייטרינג, חברות כח אדם (מלצרים, מנקים), שפים ועוד.
זה הזמן שלכם ללמוד מהם!

בקשו משוזרות הפרחים לספר על עמדות הפרחים שלהם, לשאול את התקליטן מהם עשרת השירים המובילים לכניסה לחופה, לקבל טיפים מהתאורן על יצירת אווירה אקסקלוסיבית ולשוחח עם מעצב הבית אודות יצירת קונספט בהתאמה אישית.

אנשי המקצוע, שעובדים אתכם צמוד, ומלווים אתכם, הם מקור ידע יקר ערך ובלתי נדלה של תוכן, שיכול בהחלט למצוא את מקומו הטבעי באתר שלכם.

מה אתם מרוויחים מזה?

איכות, אמון, עומק, תהודה וחשיפה, יצירת הרושם של עסק רציני, שמבין ללב לקוחותיו, יודע לדבר בשפתם, ומעניק להם השראה.

מה הספקים שלכם מרווחים מזה?

חשיפה איכותית, אזכור נוסף מעבר לערוצי השיווק שלהם, מקום לביטוי עצמי ולהערכה.

מה הקהל שלכם מרוויח מזה?

עושר אינפורמטיבי מרוכז, שלא ימצא באף מקום אחר, ונקודת פתיחה טובה יותר לקבלת החלטה.

כתיבת תוכן שיווקי לאולמות אירועים

נעים מאוד, אני הילה צור שינזי ובשנתיים האחרונות כתבתי תוכן לעשרות אולמות אירועים בישראל, לעיתים, ככותבת סמויה מאחורי מקלדת, כספקית חוץ של מקדמי אתרים, ולעיתים כספקית ישירה.
אין ספק, שקיימים הבדלים משמעותיים בין תוכן, שנכתב בשיתוף מלא עם הלקוח, לבין תוכן, שנכתב בתיווך.
קשה מאוד להעביר חוויה דרך חיפוש תמונות בגוגל או דרך בריף קצר, שצירף מזמין העבודה, שכן, דווקא בתחום האירועים, אשר עוסק רובו ככולו בחווית לקוח, יש מקום לאמירה אישית.

אני מאמינה בתקשורת פתוחה, בצורך להגיע אליכם, "להרגיש" את המקום, לדבר עם האנשים שלכם, לתמלל את החוויה ולהעניק אותה הלאה לקוראים בערוצים הדיגיטליים.

אשמח לבקר במתחם האירועים שלכם, לשבת אתכם, וליצור יחד את התוכן, שיהלום את המתחם שלכם בערוצים הדיגיטליים.
הילה צור שינזי, פלפל-לה כתיבת תוכן לעסקים, טלפון: 050-9260882, דואר אלקטרוני:
hillaschi@gmail.com  

דילוג לתוכן