השמלה, שהגיעה עם החיוך…

בעבר, כשנשאלתי מהו מותג האופנה האהוב עלי, התקשיתי לענות, כיוון שכל המותגים נראו לי כמעט אותו דבר מלבד מותג אחד PIOO PIOO.
היה זה בבוקר אחד בחודש אוקטובר, את עיני צדה שמלה מתוקה, באורך מידי, עם צווארון מחויט וכפתרה אך לא ידעתי, כיצד לקרוא לה, איפה למצוא אותה, והאם כדאי לרכוש אותה?
בהתכתבות קצרה עם מור ולין דרך עמוד האינסטגרם, הבנתי במה מדובר, ומאז הכל השתנה.

בדים, הדפסים, דגמים

PIOO PIOO היא אגדה, שיוצאת אל החיים, אגדה ששונה כל כך מעולם האופנה התעשייתי, כאן לא תמצאו קולקציה חדשה כל שבועיים- שלושה, גם לא בדים סינטטים ובטח לא בוטים אוטומטיים, שמנהלים את המותג.
מה כן תמצאו?
הדפסים חד פעמיים, שהופכים להיות Master pies משל עצמם, מהדורות מוגבלות, הפתעות בחנות הפיזית, יחס אישי, והמון שיק וסטייל, ששואב השראה היישר משנות החמישים של המאה הקודמת.

(התמונה מתוך האתר של PIOO PIOO קולקציית סתיו 2018) 

אופטימיות היא שם המשחק וגם אהבה אמיתית לאופנה

הגזרות מנצחות, על זמניות, לא נכנעות לתכתיבי הזמן, ונשארות נאמנות לעצמן ובעיקר לגוף הנשי, שיעטף בהן.
ההדפסים מקוריים, מלאים בפנטזיה, ניזונים מעולם האגדות, אופטימיות היא שם המשחק כאן, והיא באה לידי ביטוי בתפירה המדוייקת, ובחייטות עלית, שכמעט ונעלמה ממחוזונותינו.
בכל פריט מושקעת אהבה ומחשבה רבה, בדים, שתפורים יחד, ומצליחים ליצור את השרוול המושלם ובאורך הנכון.
החשיבה, הוליסטית, רב מערכתית, קיימת העדפה לדגמי one size, שבאורך פלא, נראים נהדר על בנות מידה 34 ובאותה נשימה על בנות מידה 42, וזהו מעשה אומנות לכשעצמו.
אגב, הבחירה האמיצה בגזרות ONE SIZE בעיקר כאשר מדובר על אופנת עילית, היא אסטרטגיה מוצלחת, שמאפשרת למותג לבסס את מעמדו גם כחנות אלקטרונית מוצלחת במיוחד!

אין ספק, שהיחודיות של PIOO PIOO מתבטאת בשימת לב לפרטים הקטנים, הכפתור הנכון, רוחב השרוול, א-סימטריה מובנית, ובחירת הבד המדוייקת לכל דגם.

פשטות היא התחכום האולטימטיבי

מכירות את התחושה של התאהבות חדשה?
בפעם האחרונה, שחוויתי זאת פגשתי את בעלי, חיפשתי עליו מידע היסטורי ברשת, עקבתי אחר כמו מה שפרסם וכתב, ונהניתי, מכך שהוא הפך לחלק מהמציאות היום יומית שלי.
כך גם היה עם PIOO PIOO חיפשתי אחר כמו מילה ברשת, נברתי בדגמים מקולקציות קודמות, רציתי למצוא משהו, אולי ודאות, אולי רמזים לבאות, אולי אתונות,  אבל לשמחתי, כמו שאול המלך, מצאתי מלוכה.
המוטיב של PIOO PIOO נשזר כחוט השני בכל קולקציה, דגמי שמלות מתוקות עם צווארונים, קשירות וכפתרה, שמצליחים למתוח את כבלי הזמן, להשיב את תום הנעורים (ולא לרגע קט) ולהעניק הרגשה נפלאה בשמלת חדי קרן, גם בגיל 36.

אומץ מול אפרוריות אורבנית

אומץ מול אפרוריות אורבנית הוא המוטיב השני של המותג, שחור, אינו  גוון לגיטימי, אלא אם כן יימצא לו היישום והבד הנכון, כמו בשמלת "חלומות ברבורים". (תמונה בהמשך) 
הבגדים שמחים, חיים, נושמים, טרופיים, מרגשים, חד פעמיים, מלאים בשמחת חיים,  
ומומלצים מאוד גם לאוהבי חתולים! (היכנסו– תבינו)  
האהבה ניכרת בהם, וניתן לחוש בה מכל מטר של בד.
הנה כמו כאן לדוגמא בתמונה מתוך האתר הרשמי  של PIOO PIOO , (אגב, שימו לב, שקולקציית החורף גם היא- רב עונתית). 

איכות ורכות ממכרת

לא צריך להיות חד עין כדי להבין, שיש כאן אוצר.
במחיר מקביל לשש שמלות בזארה או מנגו, רכשת שישה פריטים על זמניים, שלבטח ישמשו אותי בין ארבע לחמש עונות, ואפילו יותר (תלוי אם אקפיד על הוראות כביסת היד) הבדים הנבחרים מדוייקים לכל דגם, מעניקים חוויה שונה, רכה, נעימה ואיכותית. נראה כי, בעבודת הסטודיו של מור ולין קיימת הערכה אמיתית לאופנת עילית, והיא מצליחה להעביר זאת באהבה גדולה.

חלומות ברבורים מהסעיף הקודם, גם כאן, התמונה לקוחה מהאתר של PIOO PIOO 

לסיכום,

PIOO PIOO הוא מותג מתוק במיוחד, יום יומי כמו סוכריה ומשובח כמו עוגת מוס טריקולד נימוחה.
הגזרות המושלמות, שחובקות את גוף האישה, ומחזירות אותנו אל עבר שנות ה-50, התפירה מוקפדת, בחירת הבדים הנכונה לכל דגם, והפרטים הקטנים, הם אלו, שעושים את ההבדל, והופכים אותו כל כך נאמן לעצמו, לחלום, לפנטזיה, לאומנות ששוברת מוסכמות וגבולות, ולריאה ירוקה בתוך הבטון האורבנו.
קפצו לאתר, מבטיחה לכם, שתתאהבו!

אהבתם? ומעוניינים בסקירה משלכם? צרו עמי קשר לשיתופי פעולה, הילה 0509260882

דילוג לתוכן