פלפל-לה כתיבת תוכן לאתרים – סיכום שנת 2022

2022 הביאה אתה שפע כלכלי וגם סגירת מעגל, הנה הסיכום השנתי של השנה החמישית בעסק.

לפני חמש שנים השתתפתי באימון עסקי, ואחת השאלות הראשונות שנשאלתי הייתה: "כיצד תראי את העסק שלך בעוד חמש שנים מעכשיו"? אז השאיפות שלי היו קטנות, רציתי להרוויח סכום מסוים מאוד ולעבוד עם מספר מצומצם של לקוחות. המטרות הושגו במלואן, ומה עכשיו? שנת 2022 היא סיכום של חמש שנות עשייה ראשונות, הן התאפיינו בבלבול ובקושי אך גם בלמידה ובתובנות רבות. שנת 2022 היא סיום של פרק חשוב בעסק. פרק הנחת היסודות, השנים הבאות יהיו מבודלות וברורות יותר. שנים שבהן הכתיבה תהיה מנוע הצמיחה המרכזי שלי. דרכו אביע את עצמי לעולם, ודרכו אוכל לחבר ולהתחבר לאנשים הדומים לי ונהנים מתחומי עניין זהים. יהיה מרתק. אין לי ספק. ועכשיו אתחיל בסיכום השנתי.

כותבת תוכן לאתרים

כתבתי לרופאים, לעורכי דין, למעצבי פנים ולחברות עיצוב , ביניהן חברת תאורה, שאני מעריצה את המוצרים שלה. אני אוהבת לכתוב ולעיצוב, ושואפת השנה להכיר לקוחות חדשים מהתחום, לאו דווקא מעצבים, אלא אנשי חומר – קרמיקה, תאורה, חיפויים, תקרות אקוסטיות, סניטציה, חברות עשה זאת ועצמך ועוד. אין לי ספק שהייתי מפיקה עונג רב מלכתוב לחברה כמו "יעקובי" או "איקאה", רשת "הום סנטר" או "אייס", אם אתם מכירים מישהו שעובד איתם – בבקשה תספרו לו שיש מישהי מנוסה מאוד, שחולמת לכתוב להם. אולי המשאלה שלי תתגשם.

עורכת לשונית לאנשים שכותבים

השנה למדתי שיעור חשוב – אני צריכה לכתוב מתוך ענווה אמתית, לכבד את סגנון הכותב ולהישאר נאמנה למקור כל עוד ניתן. כשהתחלתי לערוך מתוך ענווה בסיסית, הלקוחות שלי היו מרוצים יותר, ואם הייתה לי הערב או חידוד, פשוט כתבתי אותו בצד בתוך הערה, והפינתי את כותב הטקסט אל ההערה – השארתי לו את השיקולים המקצועיים, אך דאגתי לוודא שלפחות מההיבט הלשוני והתבניתי, הטקסט תקין וכתוב על פי הכללים. גם בשנת 2023 אני מאחלת לעצמי להמשיך לערוך ספרים ואולי אפילו תרגומים!

כותבת קופי ותוכן לרשתות החברתיות

היה לי מזל גדול השנה. כתבתי לחברות לייצור מטבחים, כתבתי לחברת תאורה, כתבתי גם לרופאים ולמטפלים, לשמחתי הרבה התחברתי ללקוח חדש, שמספק לי נפח נאה מאוד של עבודה, אחרי הכול, פוסטים בשבילי הם כמו סוכריות, אני נהנית לכתוב אותם, הם קצרים, קליטים וקולעים למטרה. אשמח גם בשנת 2023 להמשיך להציע שירותי זה במחיר משתלם.

שיניתי את תמהיל הלקוחות

השנה הרחבתי את תמהיל הלקוחות שלי, התחלתי לעבוד עם שתי חברות פרסום חדשות, ונפרדתי לשלום משתי חברות פרסום אחרות. כיום, אני יכולה לומר בגאון, שכל לקוח שמופיע על הצג שלי, הוא לקוח שאני חפצה לתת לו שירות. הייתי אמיצה ובפעם הראשונה נפרדתי מלקוחות גם כשלא היה משהו אחר ברקע. אני קוראת לזה נאמנות לעצמי.

משאלות לשנת 2023

שנת 2023 תהיה שנת יצירה עם טקסטים נוספים לעסקים בתחום העיצוב, שילוב של כתיבה יוצרת לצד הכתיבה השיווקית, תרגום ספרים, העמקת הידע באיטלקית ותוכן נוסף ועשיר בתחום העיצוב ובכלל היחס בין האדם לבין הסביבה המקיפה אותה ובכלל החומר. אני שואפת שהשנה האתר יהיה ברור יותר בכיוון שלו, וכי קהל יעד אמתי, שחובב עיצוב יגלה אותי וישתתף בשיח ער בנושא. ממש בקרוב האתר ישתנה לחלוטין הן מבחינת המיתוג והן מבחינת העיצוב ויבשיל אל השלב הבא.

דילוג לתוכן