כתיבת תוכן מקצועית לפי תחום עיסוק

איך למצוא את האווטאר שלך?

האווטאר, בטח כבר שמעת על "האווטאר" אותה דמות דמיונית, שאליה מפנים את תכני העסק הלקוחה הפוטנציאלית, שבזכות כוחות הפיזיקה תהפוך ללקוחה האידיאלית היא תמיד משלמת

קרא עוד »

לשווק את הרוגע!

אני נכת צה"ל. מאלו, שלא רואים עליהן. אני עושה כמעט הכל (אבל בעצימות נמוכה יותר משמעותית מבעבר) התמונה הזאת צולמה לפני חמש שנים בדיוק. מלון

קרא עוד »

כתיבת תוכן לאתרי E-Commerce

אטסי, אמזון, אי-ביי, מרמלדה, שופיפי ואתרים וירטואליים של מותגים וחנויות מכל קשת השירותים והמוצרים, מציעות, מדי יום, עשרות אלפי הזדמנויות לרכישה של מוצרים ברי- קיימא,

קרא עוד »

כיצד לכתוב מכתב לשיווק עצמי?

לאחרונה נתקלתי בתופעה מעניינת, מראיינים מבקשים מהמועמדים לתפקיד להגיע עם מכתב ובו הם נדרשים להסביר, מדוע כדאי להעסיק אותם? בתחושה הראשונית, חוויתי רתיעה, ראשית, מפני

קרא עוד »

שיווק למעצבי פנים

בשנים האחרונות, מתחולל שינוי מאיר עיניים בתחום העיצוב, רבים מוצאים, שסביבות מגורים ועבודה מעוצבות מטיבות עמם, ומאפשרת להם איכות חיים גבוהה יותר במרחב נתון. השינוי

קרא עוד »

כתיבת מאמרים לסוכני ביטוח

ביטוחים, כולנו רוכשים אותם, אך מעדיפים, שלעולם לא יתממשו. סוכני ביטוח נמצאים בשוק תחרותי מאוד, שהיתרון המובהק בו הוא עקרון הלוקאליות, ובמילים אחרות הקרבה הגיאוגרפית.

קרא עוד »

כתיבת תוכן למטפלים

חיפשתי תשובות, והפכתי למטפלת… על כתיבת תוכן לאנשים במקצועות הטיפול. לפני כשלוש שנים, הופניתי למטפלת, היה זה בן זוג מהעבר, שטען "שיש לי בעיות". בזמנו,

קרא עוד »
דילוג לתוכן