
לעבוד מהבית וכל מה שצריך לשם כך
זמן רב עבר מאז המאמר האחרון שלי בבלוג, המשימות היום יומיות הרחיקו את השקט שלי ובעיקר את הפנאי לשבת ולכתוב כאן מאמר על אחד מהנושאים
זמן רב עבר מאז המאמר האחרון שלי בבלוג, המשימות היום יומיות הרחיקו את השקט שלי ובעיקר את הפנאי לשבת ולכתוב כאן מאמר על אחד מהנושאים
תקופת הקורונה לימדה את כולנו, שלחנויות אינטרנטיות יש כח, כאשר מעל לשבעה מיליון ישראלים רכשו סחורות שונות באינטרנט. מחקרים חברתיים מציגים שמדי שנה קיימת עליה
בצל משבר הקורונה נראה כי העולם עומד מלכת. הקניונים ננטשים, אירועי מכירה מתבטלים ויש הרגשה כללית שהכלכלה הולכת לאבדון. אומנם הקורונה מאלצת את כולנו להימנע
לאחרונה ילדתי את בתי השנייה וזו סיבה מעולה לכתוב על אחד הנושאים שמעסיקים אותי רבות בשלושת השנים האחרונות- עבודה מהבית. או נכון יותר לומר איך
הכירו את אחד הדפים החשובים באתר שלכם- דף השירותים. המקום בו תוכלו לספר אודות הפעילות העסקית שלכם ואודות תהליכי העבודה המקצועיים שהנהגתם. בין אם אתם
יש סיבות רבות לשלב בין קריירה מהבית לגידול ילדים בכל גיל. הרצון להיות קרובים, לשלוט על הזמן, להשיג גמישות מרבית. הצורך לדעת בדיוק מה קורה
“אני אעבוד כשהוא ישן או הכביסה תחכה, אני חוסכת את הכסף של הגנים, כשהוא איתי בבית, אביא בייביסיטר ואעבוד מהחדר השני…" אילו רק חלק מהמחשבות,
את הגישושים שלי עם האינסטגרם התחלתי לפני כשנה, עד אז היה לי כמו לרבים פרופיל די רדום, אהבתי לעקוב אחרי מותגי אופנה בריטיים ואיטלקיים, גינון,
לפני שנים רבות גבר נישא לאחות של אלמנתו, כיצד הוא עשה זאת? הוא נישא קודם כל לאחות. (מתוך הספר הגדול של משחקי חשיבה) חשיבה יצירתית.
גווארנה, אסאי, טוקאן, אמזונס, קשאסה, חופים ציוריים, וחיוך רחב שנפרש על השפתיים, הברזילאיים אהודים עלינו ואנחנו אהודים עליהם. אך מה קורה, שברזילאי רוצה למכור לישראלים?
ניהלתם שיחה על מותג מסויים? כתבתם? הגבתם? שימו לב, שכבר היום יש טכנולוגיות, שמנטרות את השיחה, ועוזרות לחברות הפרסום לחדד את המסרים שלהם. מה לא
לשחק, לעשות להם את היום, להיות נוכחים בכל תקשורת עם העסק שלנו, גם אם הוא "קורה" ברשתות החברתיות או באינטרנט להתמקד בטוב- ארבעה דברים שלמדתי
האווטאר, בטח כבר שמעת על "האווטאר" אותה דמות דמיונית, שאליה מפנים את תכני העסק הלקוחה הפוטנציאלית, שבזכות כוחות הפיזיקה תהפוך ללקוחה האידיאלית היא תמיד משלמת
-להיות נגיש, ברור, להעניק מרחב להתנסות, לגרום לקהל להתאהב בכם, כמו שאתם מאוהבים במוצרים שלכם, ובעיקר לחבר, אליכם, אל המותג, אל הרעיון מאחוריו. לאתר הבית
אודות האתר. אודות. אודות מי? אודותיי? אודותיך? אודות השירות? המוצרים? אודות מה? אודות, שער הכניסה לאתר, שאף אתר לעולם לא יהיה שלם בלעדיו. איך לכתוב
הודעת וואטסאפ חדשה, עוקב חדש באינסטגרם, מישהו אהב את התגובה, ומישהי הורידה תוכן, שהעליתי לאתר, הודעה קופצת של המייל, ומה רק רציתי? לכתוב מאמר? בעידן
ישבת, סיערת מוחות, יצרת מפות חשיבה, שמשות אינטואיטיביות, חשבת על קונספט, לוגו, צבעים, שפה, אספת את המילים הנכונות, שמתארות את המותג שלך, וכעת נותר רק
כיום, כל אדם ,שרוצה מוצא אפיק לביטוי ויכול להגיע לקהל רחב דרך הרשתות החברתיות, ולכן זה רק עניין של זמן עד שלרבים יהיה בלוג מתעדכן,
אוכל הוא אחד מהתכנים, הפופולאריים ביותר ברשתות החברתיות, אין אחד, שלא עוצר להתבונן קצת יותר, לוקח השראה מצורת ההגשה, ומנסה לנחש את המרכיבים במנה, הצבעוניות
אוקיינוס כחול הוא שם גדול, אולי גדול מדי למה שמכונה בעגה המקצועית, אסטרטגיה. צורת חשיבה חוצת ארגון וזירה עסקית, שמטרתה להביא למקסימום ערך. למי? ללקוחות
אני נכת צה"ל. מאלו, שלא רואים עליהן. אני עושה כמעט הכל (אבל בעצימות נמוכה יותר משמעותית מבעבר) התמונה הזאת צולמה לפני חמש שנים בדיוק. מלון
*שלוש שניות בלבד, זה כל הזמן שצריך כדי לגבש דעה לגבי מישהו או משהו (כללי הזהב של הרושם הראשוני) זה בדיוק הזמן בו תוכלו לצוד
אטסי, אמזון, אי-ביי, מרמלדה, שופיפי ואתרים וירטואליים של מותגים וחנויות מכל קשת השירותים והמוצרים, מציעות, מדי יום, עשרות אלפי הזדמנויות לרכישה של מוצרים ברי- קיימא,
עונת החתונות מביאה עמה גל של בקשות לכתיבת תוכן לתעשיית האירועים, בין אם מדובר על אולמות ובין אם מדובר על שירותי קייטרינג, כולם רוצים תוכן
יופי אמיתי מתחיל מבפנים, אבל לא יזיק לו קצת "Boost" מבחוץ! המשיכה ליופי היא טבעית, כולנו עוסקים בו, גם הרוחניות מביננו, זהו צורך בסיסי, אם
לאחרונה נתקלתי בתופעה מעניינת, מראיינים מבקשים מהמועמדים לתפקיד להגיע עם מכתב ובו הם נדרשים להסביר, מדוע כדאי להעסיק אותם? בתחושה הראשונית, חוויתי רתיעה, ראשית, מפני
עולם האירועים מגלגל מעל מיליארד שקלים בשנה, ויוצר שפע של הזדמנויות ושירותים עסקיים, וביניהם שזירת פרחים הפעם, אני מפנה את האתר אליכן, נשות המקצוע, בעלות חוש
העידן החדש…. מעל 6 מיליון תוצאות לא טועות, כולנו מדברים על העידן החדש, על האנרגיה הנשית, צמיחה מתוך הוויה, לימוד חוויתי, מודעות פנימית, מיינדפולנס, קונסטלציה
בשנים האחרונות, כולנו מדברים על שיווק חברתי, ואפילו שיווק אותנטי, כזה המדבר אל הלב והנפש של הקורא, אומנות "סיפור הסיפור", יצירת רגשות ומעורבות. אך כמוכרים
עֲרוּגָה קְטַנָּה לִי, מַשְׁפֵּךְ לִי קָטָן, אָקוּם וְיָצָאתִי עִם בֹּקֶר לַגַּן. נוֹצֵץ הוּא בַּשֶּׁמֶשׁ, עוֹמֵד וּמְחַכֶּה: מָתַי כְּבָר יָבוֹא הַגַּנָּן הַמַּשְׁקֶה? (מתוך: הגנן הקטן) "מעל
"לוגו הוא הפנים של העסק…" אני בטוחה, שקראתם את המשפט הזה עשרות אם לא מאות פעמים. אבל זה נכון. לוגו מגלם בתוכו את הרעיון מאחורי
"מציאה", "אסור לפספס", "הזדמנות חד פעמית", "וואו"… לפני הכל, סוכן נדל"ן הוא איש שיווק, שיודע לאתר מציאות, מבין היטב בחשיבות מתן שירות אדיב ללקוחות, מומחה
בשנים האחרונות, מתחולל שינוי מאיר עיניים בתחום העיצוב, רבים מוצאים, שסביבות מגורים ועבודה מעוצבות מטיבות עמם, ומאפשרת להם איכות חיים גבוהה יותר במרחב נתון. השינוי
ביטוחים, כולנו רוכשים אותם, אך מעדיפים, שלעולם לא יתממשו. סוכני ביטוח נמצאים בשוק תחרותי מאוד, שהיתרון המובהק בו הוא עקרון הלוקאליות, ובמילים אחרות הקרבה הגיאוגרפית.
חיפשתי תשובות, והפכתי למטפלת… על כתיבת תוכן לאנשים במקצועות הטיפול. לפני כשלוש שנים, הופניתי למטפלת, היה זה בן זוג מהעבר, שטען "שיש לי בעיות". בזמנו,
Created by NUNI DESIGN